tabung masa depan

penguat semangat

Thursday, 30 June 2011

cincin idaman dimiliki orang

Salam semua ^_^

Tragis betul tajuk entry aku nie..hahaha..straight to the point ye :) mak yang curik cincin aku tu! hahaha..tipu je! Mak beli cincin baru, cincin emas..jarang sangat2 aku nk suka barang kemas nie..plg koman pun aku suka silver or mas putih sebab lebih ekslusif even dia murah :) heee..x heran la cincin mas tu milion trilion sekali pun, tetap suka cincin silver or mas putih :) (tp nikah kena cincin emas gak ke? gatai! ahhaahha)
fall in <3

Pattern cincin mak tu sangat2 la aku suka...trendy kot! kira mak aku up to date la..haha..poyo je aku.. ^_^" n now da fall in love gila2 dengan cincin tu! <3<3<3 aku duk siap bodek2 mak aku..hahahha..


haa..nie la dia! poyo sat tp bukan aku punya pun T_T



simple kn? tapi aku suka :) heee...
bawah nie dialog aku dengan mak aku =) (sesi membodek mula)


MIE: Mak mie nak cincin tu boleh? wink2 (kenyit2 mata gedik..hahahaha)
MAK: Mana boleh..mak baru beli dapat kat kau..habis pe ada dengan mak? (buat muka konon2 marah la tu..hahaa)
MIE: Alaaa..boleh la mak...mie suka sangat cincin nie..plsss
MAK: Tak boleh2..(geleng2 kepala)


So nampak tak yang aku xberjaya pujuk? T_T sedih gila =(...tak pe mak..dah kaya nnt mie beli banyak2 (eksyen dengan mak..hahaha) da2, nak layan perasaan sedih...konon sedih la kn..hahaha =)


0 000 pengomen tegar: