tabung masa depan

penguat semangat

Thursday, 25 August 2011

ketinggalan zaman

Salam bloggers~
sobs! T_T
(ohoh! pe kes ko mie??)

sedih kan tajuk entry nie?
ye mie ketinggalan zaman


monolog dalam hati orang lain : apa yang sebenarnye?
(eceh! macam kau tau apa dorang nie fikir!)


ok2 mie story 
raya da dekat
orang lain semua da siap dengan bermacam-macam kuih
yang mie?

Bahasa Tamil : Yele'
Bahasa Malaysia : Tak ada satu pun
English : Nothing / Zero
(bahasa mende lagi nk tepek nie? )

faham tak?
mie satu kuih pun tak buat lagi!
grr!
marah nie marah nie..

so nak dijadikan story 
(eceh! modal nk update belog le tu~)
dengan semangat yang tinggal hanya sikit nie
mie pun dengan 'bersusah-payah' naik la jet ski
 (nama panggilan skuter elegan ayah [member punya kerja])
pergi  G I A N T  beli barang-barang nak buat kuih

dengan penuh keazaman nak pi beli bahan-bahab buat kuih

so tadaa!


barang-barang yang sudah pun dibeli =)
esok pagi boleh start buat =)



list-list kuih nak buat :

s . e . m . p . e . r . i . t

m . a . z . o . l . a

k . e . k  b . a . t . i . k (special request dari adik)


so wish me luck bebeh!
till then
see ya~


p/s: banyak monolog dalaman je kali nie (eceh..bahasa!) maaf la ye..entry yang penuh emosi  =.="

0 000 pengomen tegar: