tabung masa depan

penguat semangat

Monday, 20 February 2012

homesick~~

Salam semua..














baru sehari kat Sarawak da sakit...hmmm
rindu rumah atau memang nak demam nie?
ntah la..hope sihat cepat...ada kelas nak kena hadir..

korang pun jaga kesihatan ye..
kbai..salam



p/s: klik SINISINI, dan SINI sebab nak beli ubat 
http://matcuoi.com 



16 000 pengomen tegar:

myra azraff said...

waa..kesiannya..homesick punya pasal la ni..ehehe

Mie Hishamuddin said...

@myra azraff sebelum2 nie tak ada la pulak homesick..grr~ sem nie terlebih mengada nie..haish

keri ikhwan said...

homesick=rumah sakit :)

Jomtonton said...

Dan.. dan.. pulak demam :P
Fokus Mie.. Fokus..

biQa Hatmin said...

kesian......... dah duk diam2..jgn kuar ..hahaha... kalau rindu rumah, tengok gambo rumah....

Mie Hishamuddin said...

@keri ikhwan keri memang saja buat2 xfaham nie..hahaha..=DD haah rumah yang sakit tu yang tempias kat tuan rumah tu =D



@Jomtonton tu la pasal..haish..fokus2!!! =D



@biQa Hatmin pinjam gambar rumah biqa kat italy tu la..sure tak sakit da =D

Daddylicious said...

comel jer lukisan tu...:)

Maya Lisa said...

jaga diri na sayangg ^^

Mie Hishamuddin said...

@Daddylicious tq =) lukisan orang tak sihat...so huduh2 je..=D



@Maya Lisa tq maya =) u too ok..

CekbOlat-bOlat said...

alolohh.. suke la katun tuh.. omehh..
duk yam2..

O CIKTEDDY said...

ololoh..kesian die..cpt sembuh ye,amin!

Zack Hazze said...

semoga cepat sembuh...mkn ubat n rehat cukup... ^_^

Mie Hishamuddin said...

@CekbOlat-bOlat ngee..tq =)




@O CIKTEDDY isnyaAllah amin =)




@Zack Hazze tq zack =) i will

merahitujambu said...

cianya..jg dri ok.mkn ubat..musim sakit skang ni

Liza Razak said...

alololo..kesiannye..homesick ni..

CCICute Design said...

x sehat ke..alolo..syiannyer.. ^_^